Monday 22 August 2011

Ujian 2 (2011)

ujian 2 sudah habis (dh lama dh habis) 1 ja nak cakap lllllllllllleeeeeeegggggaaaaa sangat (org kedah cakap) memang la org kedah.Study last minit perrghhhh ! beraninya aku ni.Tapi result aku OK dan K.O.hahahak..Ujian kali ni tak dak A+ huk3.Jangan pandang rendah tau kita ada A jugak A- 1 lagi 'A' saja atau cikgu paggil A solid mai mana solid dia tak tau la.hikhikhik.Haaa Fizik aku lulus ! seumur hidup fizik lulus,study last minit sgt-sgt masa tuhh.Memang terer lah ! (angkat bakul lagi) top3 dalam kelas weihhh sapa tak seronok.Senyum sampai ke telinga.Err add math pulak macam biasalah semua pelajar gerun (gerun ke) dengan subjek ni dua org ja lulus dalam kelas yang lain semua GAGAL aku bukan di kalangan pelajar dua org itu (bt sedih pulak).Kimia pulak sama jugak dh ada 'GAJAH' sekor.hak3 istilah untuk geng aku.Subjek lain semua OOOOOKKKKKKK cuma ada yang menurun ada yang menaik? err ada ka yang menaik rasa macam tak dak.Whatever lar ~ yang penting akhir tahun ni kita PULUN sehabis yang mungkin !! yyyeeaahhhhh (semangat sangat ni) Nak bagi cikgu pengsan dengan keputusan kami semua.HAaaa baru ada akai !! hak3.buzzz ! sampai sini dulu nanti kita story lagi,papai ~
Terima Kasih Daun Keladi,Nanti Datang Lagi

No comments:

Post a Comment