Wednesday 10 August 2011

Pahit Bila Merasa Manis Bila Terkenang

contoh semata-mata (gmbar di atas)










Bila tgk gambar budak-budak tadika teringat plak masa zaman tadika dulu.Dulu aku nih di antara budak ngok bin ngek gak la.Duduk kelas 'B' kelas ada dua ja.hua3 kelas last lahh.Subjek yang paling aku lemah dulu English (sampai sekarang hehe) masa periksa bahasa english dulu an (cerita lama) aku jeling-jeling tengok  kawan aku buat sekali cikgu nampak dia tarik telinga aku yg cute ni (ehem..ehem) sampai sekarang aku ingat beb !! padahal tak dan nak tiru p0wn !! ad0oi ruginyaaaaaa ~ hehe.Tapi sekarang tak macam 2 dah la.Nak mampos tiru kawan satgi free ja dapat telor ayam (kosong laa).But,but,but aku penah buat persembahan masa hari apa entah kt tadika dulu buh gambar teko atas pala sambil nyanyi..muahaha lawak ! aku duduk depan sekali,aku tak malu ka dulu? hurmm bila teringat balik aku nih memang malu tapi BUAT-BUAT TAK MALU !! h0h0h0.










Yang tuh tadika yang ni plak sekolah rendah.haaa aku paling ingat aku kena bersanding depan kelas.Percaya tak ??!! cerita dia macam ni (cepat2 menaip) kawan aku duduk sebelah ni (lelaki) tanya la bla..bla..bla (tak ingat) aku pun angguk ja lar cikgu duduk depan perasa aiiiyaa deret perasan ja lepas 2 cikgu suruh bangun (bangun dah) angkat beg (awt dgn ckgu ni??) cikgu bawak dua2 kerusi kami (aku dan si dia..werkk) ok duduk (gila ka apo) duduk la kami dua org macam org kena kahwin paksa !! tak silap aku la cikgu praktikal  kot,muda lg,dia cuti la kot masa tuhh (hehe) atau pun tension ka baru putus cinta ka kita mana tau kn last2 ank murid jugak jadi mangsa keadaan ~ seperti aku !! aarrggghhh ~











lebih kurang macam ni lah tapi tak la sampai baju2 pengatin ni..aiy0o boleh pengsan !











kalau la masa 2 aku bt mka mcm laki ni mesti 1 kelas gelak..wakaka










Sekolah menengah tak ada lagi la pengalaman yang aku ingat sampai bila2 buat masa sekarang ni.Yang kecik2 comei2 tuhhhh ada la.Small saja masalah kecik ! (ceehhh) pengalaman dapat result PMR haha macam apa lagi eh ingat kn dapat 8A (berangan ja lar) sudah-sudah kalau cerita ni sampai esok pn tak habis byk sgt.Ni pn dah kering otak dok pkiaq (org kedah) see uuuu aalllllll againnnnn ~ papai !!

Terima Kasih Daun Keladi,Nanti Datang Lagi

No comments:

Post a Comment