Monday 25 March 2013

Puncak Gua Tunang

Hampa hampa semua mesti pelik kan tengok title saya yang entah apa apa tuu =.= okay let me tell you all's *acecehh,speaking kau :3*



 Puncak Mutiara Cafe with family.Ada yang cakap tempat orang kaya -_- dah orang nak belanja kite ikut je la.huhu btw sedap makanan kat situ Lamb Chop dia sampai ke meja makan kita keluar asap lagi.perghhhh :)






Demi BB1M *Baucer Buku 1 Malaysia my sister driving from Kulim to Sintok *UUM tak jauh mana pun tapi dan la melawat Gua Kelam yang 'kelam' tuhh =.="








Majlis pertunangan abang.Selama perak :)
*selamat bertunang *dapat kakak ipar baru :D







#Puncak Gua Tunang,bye Assalamualaikum :)


Terima Kasih Daun Keladi,Nanti Datang Lagi

2 comments:

Alia Laila said...

Assalamualaikum.

Kreatipnyew awok pikir tajuk entry :3

Puncak Mutiara
Gua Kelam
Tunang abang.

Bukan main lagi haa. Hahaha xD

Puncak Mutiara kalau akak pi duk order beriyani depa ja. Pinggan besaq pun habih :p

Gua Kelam, kali terakhir akak pi masa darjah 4 kot -_-

zalikha sakinah said...

walaikumsalam..entahh la akak oi tiba2 idea keluar.huhu,ehhh sma lah kta pergi gua msa kcik2 ja

Post a Comment