Thursday 19 January 2012

19/1/12 Sesi Persekolahan 2012

heyy..dah lama tak 'H'update blog.






bz dengan homework..=,=' *lah sangat







Tahun ni dapat cikgu yang sama ada jugak yang tukar tapi kureng la.First time belajar agama dengan ustaz sebelum ni ustazah ja.






Budak-2 kelas pun orang yang sama haishhh tak kan nk tukar kelas pulak kn Dan saya tetap duduk depan !! cikgu ajar kalau tak faham memang kena ketuk kepala =.=`






Tahun baru aktiviti kokurikulum pun dah mula.Sebenarnya saya malas tapi demi markah KOKO untuk masuk Universiti saya terpaksa la melibatkn diri..wuuuaaa,jadi la AJK untuk tingkatan 5 (puteri islam).Jadi la ada jugak jawatan :)













ohhhh lupa nak bagi tau tahun ni saya pakai baju warna kuning !! hehe..gambar belum di update harap maklum.













Rumah sukan pun dah kena tukar.itulah malas nk datang kena la tendang >,< 
Saya nak helang ! tapi nk bt macam mana Merpati pun merpati la janji KUAT kau..hoho














ok sampai sini dulu..bye u'ols !! *raya cina cuti panjang yiipiiii





Terima Kasih Daun Keladi,Nanti Datang Lagi

No comments:

Post a Comment