Monday 12 December 2011

12/12/11:Pulau Langkawi



Saya tahu cuti sekolah tahun ni saya banyak makan angin.Jangan jelessss ! yeeppiiiiiii........
kali ni pulau langkawi >,<













Dalam perjalan pergi Alor Setar makan ni dulu





Dah macam Pasar Malam :))





Depa tayang cerita Toyol





Sudah sampai !!





LIMA dah start





nak tau dak ikan ni daripada ais..masa tengok dok telan air liur ja =,=" panas time tuhh





Tak faham depa buat apa..hik3x





Padang belakang semua ! hoho





Nak cuba letupkan meriam tuhh boleh? >,<





Panas panas..grrrrr





Ni best ni makan sedap tengok-2 harga rm3.00 semangkuk..*pengsan






Zakwan landing tepi pantai macam Mat Saleh..huhu





Saya tahu lawa.hehek





Rumah Tumpangan..jangan tengok model yang tak di undang..=,=`





Kereta Sewa




Dalam gatai tangan p tulis tarikh tengok-2 birthday Ayah..Semua orang lupa saya la hero mereka untuk mengingatkan balik..hahaha :D






Nampak tak bentuk LOVE '<3' ?? *tak nampak tak lama la tuhh ^.^




Melawat Galeri Perdana.Tempat DR Mahathir..:))




Jom curi ? O.o *bersalut emas tuhh tak mau ka?




Rasa macam nak p naik bawak ronda 1 Pulau >.<





Saya tahu kaki saya panjang.. :pp jangan jeles..




Saya tahu saya boleh tembak patung tuhh dengan pistol buatan tangan..>.<


























bubye !!!


Terima Kasih Daun Keladi,Nanti Datang Lagi

No comments:

Post a Comment